lauantai 2. tammikuuta 2016

I said yes!

Nyt se on sanottu ääneen ja se on virallista, mä lähden todellakin Englantiin! Sitä ennen vietin pari vähäunista yötä ja pyörittelin asiaa mielessäni vaikka vastaus oli samalla kristallinkirkkaana mielessäni.
Koko tilanne muistutti ihan sitä kun sain kuulla pääseväni varusmiespalvelukseen haluamalleni koulutushaaralle lähellä sijaitsevaan varuskuntaan. Samalla tiesin että kyllä mä sinne tkuitenkin päädyn, mutta samalla mieli oli ihan sotkussa enkä oikein saanut punaisesta langasta kiinni kun mieli oli vaan täynnä kaikkia mahdollisia skenaarioita ja kuvia. Mutta mitä lähemmäs se lähtö kävi, sitä rauhallisemmin mielin olin ja tiesin että olin tehnyt oikean valinnan.

Homma etenee täällä kotona nyt sillä tavalla että maanantaina alan tilaamaan voimassaolevaa Eurooppalaista sairaanhoitokorttia. Passi oli menossa vanhaksi joten sen uusin viime viikolla. Kameraan on tilattu uusi focusing screen koska edellinen on likainen ja naarmuttunut eikä sillä nykyisellä kunnollaan saa kunnollisia kuvia. Lentolippu pitäisi nyt viikonloppuna ostaa ja bussiaikatauluja niin Suomen kuin Lontoon päässä on jo vähän katseltu.
Huomenna pääsen pitkästä aikaa hevostelemaan tuttavan luokse ja muistelemaan vähän askellajeja ja istuntaa. Samalla täytyy kysellä ratsastusvarusteista ja siitä, miten mun pitäisi päivittää nykyistä ratsastusvaatekertaa. Muutenkin pitää vähän tarkastella millaisia tallivermeitä mulla on. Työni tulee olemaan hyvin pitkälti ulkohommaa ja tarvitsen sen mukaiset varusteet. Turvakengät ja tallikengät löytyy omasta takaa, samoin joitain takkeja ja housuja mutta ne eivät taida olla sellaisella vedenpitävyystasolla että Englannissa niiden kanssa pärjäisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti