tiistai 7. kesäkuuta 2016

Kesäloma

Siitä asti kun Englantiin menin, mulle oli selvää että kesällä on päästävä käymään kotona. Äitille, isille ja pikkuveljelle sekä muutamalle kaverille olin asiasta maininnut mutta muuten olin ihan hys hys. Pääasiallinen syy oli se että pikkusiskollani oli viime viikonloppuna lakkiaiset ja mun julmaan mieleen juolahti jo helmikuussa että maailman parhaana isosiskona annan hänelle lahjaksi sydänkohtauksen.
Ja kyllä se siskon reaktio oli kaiken salailun arvoinen. Edellisenä päivänä olin laittanut hänelle whatsapissa kuvan varsasta ja kirjoittelin että oon tässä varsaa kesyttämässä. Tosiasiassa taisin olla Lontoossa hotellihuoneessa.. Tiistai-aamuna siskoni oli lähdössä varhain kesätöihin. Kun hän tuli olohuoneeseen, totesin hämärän keittiön nurkista vaan että "Huomenta". Juuri herännyt siskoni tuli halaamaan ja oli hiljainen, parin minuutin kuluttua sen aivot alkoivat heräilemään ja alkoi kysymysten tulva.

Palailen myöhemmin lomakuulumisiini, ehkä sitten kun oon jo takaisin Englannissa. Tulin tänne viime viikon maanantaina juuri ennen puoltayötä ja lähden tänä perjantaina. Loma on ollut juuri niin ihana kun osasin haaveilla. Vaikka tuntui aluksi että eihän tässä ole kauaakaan ennen kun pitää lähteä takaisin niin tosiasiassa tässä on ollut runsaasti aikaa ihan vaan laiskotteluun ja Suomen kesästä nautiskeluun.

Palaillaan siis myöhemmin, tässä kuitenkin video jonka näytin siskolle kotiin päästyäni. Matka ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan mutta kun omalle kylälle pääsin niin totesin että oli se sen arvoinen.
Videon loppupuolella on myös klippi siitä kun nähdään Hukan kanssa ekaa kertaa 4 kuukauteen, tuota hetkeä olin odottanut ehkä eniten ja olin siitä kenties enemmän innoissaan kuin mistään muusta lomaan liittyvästä!.


Tässä vielä yks video minkä otin lomaa edeltävällä viikolla. Oli niin kauniin kesäistä ja mulla oli mieli jo lomassa, työ sujui vaivattomasti ja kevein mielin.




1 kommentti:

  1. Ajan kanssa istuin ja katselin näitä tarinoita, niin paljon erilaisia tapahtumia ja tunnelmia mahtuu noihin hetkiin. Näillä muistoilla mennään kohti tulevaa. Katrille ikimuistoinen lahja parhaalta isosiskolta...

    VastaaPoista